2013

Kivijärvi Soi -tapahtumasta vastasi kolmatta kertaa Kivijärven kotiseutuyhdistys.

Tukijoinamme oli toistakymmentä yritystä, yhdistystä ja yksityistä, joista kaikki eivät halunneet nimeään julkisuuteen.

Tapahtumaa sponsoroivat v. 2013 mm.

• Suomen kulttuurrahaston Keski-Suomen rahasto
  • Lähitapiola
  • Palveluosuuskunta Casa Grande
  • Kuljetusliike T & E Pasanen
  • Keskimaa
  • VilliPeura
  • SS-Työstö (S Sagulin)
  • Kivijärven Saunakylän kyläyhdistys
  • Kivijärven Yrittäjät ja
  • Kivijärven Eläkkeensaajat

Kaikki tukijat eivät halua nimeään julkisuuteen.

Tukensa antoivat myös

• Tyvelän mansikka
  • Saarijärven seurakunta
  • Kivijärven kunta (sivistysosasto)
  • Heitjärven kyläyhdistys ja muut kahvittajat
  • sekä muu talkooväki

Konsertit kesällä 2013

• 1) Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien konsertti srk-talossa pe 12.7. klo 19. Säest. Ivari Ilja. Liput 10 eur sis kahvit. 65 osallistujaa.
  • 2) Kaustisesn Hääkuoron ja Tallarin kirkkokonsertti su 14.7. klo 19. Liput 10 eur. 121 osallistujaa.
  • 3) VekaraPop, yhteistyössä MLL Kivijärven ja VilliPeuran kanssa, ti 16.7. klo 16 Hannunkivessä. Liput 5 eur, perhelippu 25 eur (MLL:n hyväksi).
  • 4) Trio Idealen kirkkokonsertti, Seeli Toivio (sello), Lily-Marlene Puusepp (harppu) ja Petteri Lehikoinen, baritoni, ke 17.7. klo 19. Liput 10 eur sis kahvit. 53 osallistujaa.
  • 5) Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien 2. konsertti (ns. päätöskonsertti) to 18.7. klo 19 seurakuntatalossa. Säest. Ivari Ilja. Liput 20 eur sis kahvit. 125 osallistujaa.
  • 6) Petroskoilaisen Viktor Pellian pianokonsertti ma 22.7. klo 19 seurakuntatalossa. Liput 10 eur sis kahvit. 33 osallistujaa.
  • 7) Eija Merilän kirkkokonsertti ke 24.7. klo 19. Kolehti. Kahvit. 242 osallistujaa.
  • 8) Trio 3S:n konsertti, Sirpa Berg oboe, Sabine Laakso huilu ja Susanne Schelhorn piano, seurakuntatalossa to 25.7. klo 19. Liput 10 eur sis. kahvit. __ osallistujaa.

LÄMPIMÄT KIITOKSET ESIINTYJILLE, YLEISÖLLE, TUKIJOILLE JA TALKOOVÄELLE!