Kivijärvi Soi -tapahtumasta vastasi toista kertaa Kivijärven kotiseutuyhdistys.

Tukijoinamme oli toistakymmentä yritystä, yhdistystä ja yksityistä, joista kaikki eivät halunneet nimeään julkisuuteen.

Tapahtumaa sponsoroivat v. 2012 mm.

• Keskimaa OSK
  • Lähivakuutus Järvi-Suomi
  • Young Electronics
  • Lions club Kivijärvi
  • Kannonkosken osuuspankki
  • Kehittämisyhtiö Witas
  • Kivijärven maataloustuottajat
  • Saunakylän kyläyhdistys
  • SS-Työstö (S Sagulin)
  • VilliPeura
  • Kivijärven Yrittäjät

Tukensa antoivat myös

• Kivijärven kunta
  • Tyvelän mansikka
  • Heitjärven kyläyhdistys
  • Saarijärven seurakunta
  • Lähteen talo
  • Casa Grande sekä
  • talkooväki

Konsertit kesällä 2012

• Satu Rantasen ja Mirkku Havas Kallion laulu- ja runoilta kirkossa ke 18.7. klo 19. Kolehti. Vapaaehtoinen kahvimaksu. 158 osallistujaa.
  • Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien konsertti srk-talossa pe 20.7. klo 19. Säest. Ivari Ilja ja Sofia Park. Liput 10 eur sis kahvit (vapaaeht. kahvimaksu). 102 osallistujaa.
  • Mimi & Kuku -duo, yhteistyössä MLL Kivijärven kanssa, la 21.7. klo 15.30 Hannunkivessä. Liput 7 eur, perhelippu 30 eur (MLL:n hyväksi).
  • Duo Toivio-Puusepp - Seeli Toivio (sello) ja Lily-Marlene Puusepp (harppu) srk-talossa ma 23.7. klo 19. Liput 10 eur sis kahvit (vapaaeht. kahvimaksu). 46 osallistujaa.
  • Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien 2. konsertti (ns. päätöskonsertti) to 26.7. klo 19 seurakuntatalossa. Säest. Ivari Ilja ja Sofia Park. Liput 20 eur sis kahvit. 130 osallistujaa.
  • pianotaiteilija Kirsti Huttusen ja petroskoilaisen Viktor Pellian yhteinen pianokonsertti su 29.7. klo 19 seurakuntatalossa. Liput 10 eur sis kahvit. 22 osallistujaa.

LÄMPIMÄT KIITOKSET ESIINTYJILLE, YLEISÖLLE, TUKIJOILLE JA TALKOOVÄELLE!