2011

Kivijärvi Soi -tapahtumasta vastasi ensi kertaa Kivijärven kotiseutuyhdistys. Kunnan luovuttua tapahtumasta taloudellisista syistä (valtuuston päätös 2009) tapahtumaa ei järjestetty kesällä 2010. Yhdistyksemme otti haasteen vastaan ja päätimme yhdessä sponsoreiden ja talkoolaisten kanssa järjestää tapahtuman tänä kesänä saatuamme Opetus- ja kulttuuriminiseteriöltä pienen "pesämunan" tapahtuman järjestämäiseen. Kiitokset mm. ministeri Henna Virkkuselle ja kansanedustaja Anne Kalmarille "myötävaikuttamisesta"!

Tukijoinamme oli toistakymmentä yritystä, yhdistystä ja yksityistä, joista kaikki eivät halunneet nimeään julkisuuteen. Sponsorituesta 40 % tuli Kivijärveltä, 60 % muualta, mikä osoittaa, että kyse on seudullisesta ja maakunnallisesti merkittävästä tapahtumasta.

Mukana järjestelyissa v. 2011 olivat mm.

• Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Keskimaa OSK
  • Eija ja Eino Kymäläinen
  • Kivijärven maataloustuottajat
  • Lions club
  • Young Electronics
  • Lähivakuutus Järvi-Suomi
  • VilliPeura Oy
  • Kannonkosken osuuspankki
  • SS-Työstö (S Sagulin)
  • Korjauspalvelu Asko Kauppinen
  • Kivijärven Yrittäjät
  • Anne Kalmari
  • Saunakylän kyläyhdistys
  • Kivijärven HT-kuljetuspalvelut (Tobiasson)
  • Saarijärven seurakunta
  • Kivijärven sivistyslautakunta ja tekninen osasto
  • Tyvelän mansikka (Sirkka ja Kalevi Kauppinen)
  • Talkooväki (mm. Martat, Maa- ja kotitalousnaiset)

Konsertit kesällä 2011

• Pianokonsertti German Danileiko, su 10.7, 24 kuulijaa
  • Kirkkokonsertti Eija Merilä, säest. Heli Ahvenainen, ke 13.7., 344 kuulijaa
  • Laulukonsertti, Jenny Anvelt-Scarafonin laulajat, säest. Martti Raide, 15.7., 89 kuulijaa
  • Retromusiikkikonsertti, Raimo Salo & kumpp., 19.7., 50 kuulijaa
  • Laulukonsertti, Jenny Anvelt-Scarafonin laulajat, säest. Martti Raide, 21.7., noin 190 kuulijaa

Hyvältä tuntuu! Jatkamme ensi vuonna! Siltä varalta, ettei valtion kirstu meille aukea, otamme jo nyt vastaan tietoja halukkaista tukijoista - myös uusista!

LÄMPIMÄT KIITOKSET ESIINTYJILLE, YLEISÖLLE, TUKIJOILLE JA TALKOOVÄELLE!