2014

Kivijärvi Soi -tapahtumasta vastaa neljättä kertaa Kivijärven kotiseutuyhdistys.

Tukijoinamme oli toistakymmentä yritystä, yhdistystä ja yksityistä, joista kaikki eivät halunneet nimeään julkisuuteen.

Tapahtumaa sponsoroivat v. 2014 mm.

• Pihtiputaan osuuspankki
  • T & E Pasanen
  • Palveluosuuskunta Casa Grande
  • LähiTapiola Keski-Suomi
  • Lions club Kivijärvi
  • Keskimaa
  • SS-Työstö Oy
  • Kivijärven Eläkkeensaajat
  • Kivijärven Yrittäjät ja
  • Kivijärven Saunakylän kyläyhdistys

Tukensa antoivat myös

• Tyvelän mansikka
  • Lähteen talo
  • Saarijärven seurakunta (tilat)
  • Kivijärven kunta (Hannun työpanos)
  • sekä muu talkooväki

KONSERTIT KESÄLLÄ 2014

• Marjo Kotilaisen hengellinen konsertti to 3.7. srk-talossa. 82 osallistujaa.
  • Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien konsertti pe 12.7. klo 19 srk-talossa. 63/70 osallistujaa.
  • VekaraPop, yhteistyössä MLL Kivijärven ja VilliPeuran kanssa, ti 8.7. klo 13-16 Hannunkivessä. Tuotot MLL:n hyväksi.
  • Kotikonsertti Lähteen talossa ke 16.7. klo 19. Seppo Kantonen piano, Sakari Männikkö laulu. 85 osallistujaa.
  • Jenny Anvelt-Scarafonin laulajien 2. konsertti (ns. päätöskonsertti) to 17.7. klo 19 seurakuntatalossa. 154 osallistujaa sis. kutsuvieraat.
  • Maija Hapuojan kirkkokonsertti su 27.7. klo 19 kirkossa. 111/122 osallistujaa.

Tapahtumaa sponsoroivat v. 2014 mm.

• Pihtiputaan osuuspankki
  • T & E Pasanen
  • Palveluosuuskunta Casa Grande
  • LähiTapiola Keski-Suomi
  • Lions club Kivijärvi
  • Keskimaa
  • SS-Työstö Oy
  • Kivijärven Eläkkeensaajat
  • Kivijärven Yrittäjät ja
  • Kivijärven Saunakylän kyläyhdistys

Tukensa antoivat myös

• Tyvelän mansikka
  • Lähteen talo
  • Saarijärven seurakunta (tilat)
  • Kivijärven kunta (Hannun työpanos)
  • sekä muu talkooväki

KONSERTIT KESÄLLÄ 2014

• Marjo Kotilaisen hengellinen konsertti to 3.7. srk-talossa. 82 osallistujaa.