Ajankohtaista

Kotiseutujuhla pidetään tänä vuonna su 29.9. klo 14 lounasruokala Järvenhelmessä.
Jäsenmaksut 2013 (11.8.2013)
Jäsenmaksut (10 e/vuosi) laskutetaan lähiaikoina. Laskut toimitetaan jäsenille elokuun puolivälin jälkeen. Eräpäivä on 13.9.2013.
Sekä koulu- että kotiseutumuseo (viljamakasiini) ovat avoinna keskiviikkoisin klo 11-14 heinäkuussa. Vapaaehtoinen maksu. Tervetuloa!
Perinteinen kotiseuturetki järjestetään tällä kertaa Alajärvelle.
Kivijärvi Soi -tapahtuma alkaa tänä vuonna normaalia eli viikkoa aikaisemmin eli toteutetaan viikoilla 28-30.
Helpoin tapa liittyä Kivijärven kotiseutuyhdistyksen jäseneksi on lähettää yhdistyksen kotisivujen kautta yhteystiedot.
Kotiportti 9 (8.1.2013)
...lehti tuli myyntiin marraskuun lopussa 2012. 500 lehden painos on kohta loppuunmyyty, joten varmista lehden saanti mahd. pian.
Tervetuloa kotiseutujuhlaan seurakuntatalolle isänpäivän iltana. Kahvia tarjolla klo 18.30 alkaen. Kahvituksen jälkeen vars. juhla. Juhlapuhe Johannes Leppänen Kannonkoskelta. Kivekkään julkistaminen.
Kiitos kaikille mukanaolleille! Lisätietoja tapahtumasta Kivijärvi Soi -sivuilla.
Eija Merilän sairastuttua kunnon flunssaan hänen tilallaan esiintyy laukaalainen laulaja Satu Rantanen. Kyseessä on siis Satu Rantasen ja Mirkku Havas Kallion yhteinen runo- ja lauluilta kirkossa. Käsiohjelman sijasta kerätään kolehti. Kahvitus srk-talolla konsertin jälkeen.
RSS ATOM